بازسازی خانه به شیوه اروپایی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
بازسازی خانه به شیوه اروپایی
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت 15:56 | بازدید : 44 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه در کشور های اوپایی دارای تفاوت هایی با نحوه بازسازی خانه در ایران است که البته این شیوه بازسازی طرفداران زیادی دارد.  به صورت کلی بازسازی در ایران سخت تر از کشور های اروپایی است ولی به علت تفاوت های فرهنگی و آب و هوایی نیاز به تغییراتی است که شاید اجرای آن ها تا حدی سخت باشد. خانه های اروپایی ها معمولا ویلایی هستند که در مراحل ساخت و ساز به آن ها کمک می کند کمترین مزاحمت را برای همسایه ها ایجاد کنند.

ویژگی های خانه های اروپایی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، خانه های اروپایی اغلب ویلایی هستند به همین خاطر اجرای ایده های اروپایی در خانه های ایرانی نیازمند فضای آماده است. ویژگی دیگر خانه های اروپایی  استفاده از چوب به عنوان متریال اصلی در بازسازی خانه است که در ایران به خاطر وجود برخی شرایط و گران بودن چوب نمی توان به راحتی از چوب استفاده کرد. ولی با این وجود ساخت و بازسازی خانه به سبک و شیوه اروپایی ها بسیار ترند شده است و در مناطق لوکس شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد.  اجرای سبک اروپایی در خانه های ایرانی نیاز به متخصص و معماران داخلی متبحر و آشنا به این سبک را دارد که از طریق آن می توان بازسازی خانه به سبک اروپایی را انجام داد.

بازسازی خانه اروپایی

بهتر است برای شروع کار از یک طراحی سه بعدی برای خانه استفاده کنید تا از طریق آن به تغییرات مورد نیاز اشراف کامل داشته باشید. در اروپا انجام بازسازی خانه یک کار کاملا تخصصی است که توسط تیم حرفه ای و کاربلد این حوزه انجام می شود. برای هر قسمت از بازسازی خانه های اروپایی یک تیم متخصص در لوکیشن حضور پیدا می کند و با استفاده از الگویی که از اروپا و بازسازی خانه به سبک آن ها آموخته اند می توانند بر پروژه مسلط شوند. نکته مهم دیگر در انجام چنین پروژه هایی هزینه های زیادی است که وجود دارد و برای هر کسی مقدور نیست تا چنین هزینه هایی را برای بازسازی خانه خود پرداخت کند ولی می تواند در موارد محدود الگوبرداری هایی انجام داد.

تیم خدمات ساختمانی کارویس

اعضای تیم بازسازی خانه کارویس بسیار حرفه ای و متخصص هستند و مجموعه کارویس برای اجرای هر قسمت از پروژه های خود یک تیم متخصص و کاربلد در کنار خود دارد که در مواقع نیاز وارد عمل می شوند و کار بازسازی خانه را به اتمام می رسانند. دانش و تخصص مهمترین ویژگی های شرکت کارویس است.




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 12
:: بازدید سال : 23
:: بازدید کلی : 1940